Problem z działaniem stron wydelegowanych na serwery CloudFlare – Błąd 522 – Komunikaty techniczne Smarthost
Smarthost.pl - polski hosting

Komunikaty techniczne Smarthost

Komunikaty

Status

Problem z działaniem stron wydelegowanych na serwery CloudFlare – Błąd 522

Po naszej stronie wszystko działa poprawnie, niemniej zauważamy pewne utrudnienia na połączeniu do sieci CloudFlare co pewien czas. CloudFlare pisze o ogromnym ataku DDoS, który mają u siebie w sieci (https://therecord.media/cloudflare-says-it-mitigated-a-record-breaking-17-2m-rps-ddos-attack/). Być może walcząc z tym atakiem odcinają na jakiś czas albo swoją sieć, albo różne sieci zewnętrzne.
Dla pewności prosimy o zmianę serwerów dns na nasze: dns.smarthost.pl, dns2.smarthost.pl, dns3.smarthost.pl, lub przeczekanie ataku po stronie CloudFlare. 

Na forum CloudFlare https://community.cloudflare.com/ również można poczytać o narastającym problemie po stronie CloudFlare na całym świecie.
Oficjalny komunikat CloudFlare https://www.cloudflarestatus.com: Resolved – This incident has been resolved.

Po godzinie 13 na oficjalnym forum zaczęły pojawiać się jednak informacje, że problem wrócił.